Codziennie prostsze bankowanie z bankowością elektroniczną i mobilną GBS Banku
Ostatni rok był dla nas prawdziwym testem możliwości i sprawdzianem z funkcjonowania bankowości elektronicznej. I wiecie co? Wygląda na to, że zdaliśmy go, skoro większość z Was tak łatwo zadomowiła się w naszym Banku on-line.
A tym, którzy jeszcze nie są w pełni przekonani, dedykujemy dzisiejszy przegląd funkcji, z których można korzystać bez ograniczeń i testować do woli – o każdej porze dnia i nocy ;)
1.
Na komputerze… laptopie…w telefonie!
Możecie przenosić się z urządzenia na urządzenie
Bo wprowadziliśmy zaawansowane sposoby identyfikacji na podstawie systemu operacyjnego, rozdzielczości ekranu czy rodzaju przeglądarki, dzięki czemu logując się z dowolnego sprzętu, możecie dodać go do zaufanych i wygodnie logować się do swojej bankowości.
2.
Nie musicie mieć ze sobą portfela
…ani karty debetowej na zakupach
To też efekt ostatnich zmian, z których jesteśmy dumni. Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami telefonu komórkowego albo smartwatcha możecie bez trudu skorzystać z płatności zbliżeniowych BLIK-iem, a także za pomocą innych usług płatnościowych: Apple Pay oraz Garmin Pay i FitBit Pay.
3.
Zabierzcie swą bankowość
wszędzie tam, gdzie tylko chcecie
Wasza aplikacja mobilna GBS Banku zyskała atrakcyjną formę, a przede wszystkim nowe funkcje – od autoryzacji za pomocą PIN-u, tokenu mobilnego lub biometrii, po zupełnie nowy, czytelny i nowoczesny interfejs, który sprawia, że korzystanie z niej jest jeszcze bardziej intuicyjne i proste. A możliwość generowania i wczytywania kodów QR daje sposobność do szybkiej realizacji przelewów, skąd tylko chcecie.
4.
Możecie załatwiać sprawy urzędowe,
nie wychodząc z domu!
A to wszystko dzięki uruchomieniu usługi mojeID. Teraz każdy użytkownik konta osobistego ma możliwość potwierdzania swojej tożsamości on-line i korzystać z szerokiej oferty świadczeń medycznych (e-recept) oraz wielu usług urzędowych: wyrobienie prawa jazdy i dowodu osobistego, zarejestrowanie i wyrejestrowanie pojazdu, wydanie paszportu, zmiana nazwiska i uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego, zapisanie dziecka do przedszkola lub żłobka, uzyskanie świadczeń na dzieci, korzystanie z dofinansowań szkolnych i wiele wiele innych!
5.
Spotkanie z doradcą?
wtedy, kiedy Wam wygodnie!
Dokładnie tak, bo dzięki nowej funkcji Waszego konta osobistego macie możliwość zamawiania kontaktu z doradcą za pomocą formularza kontaktowego on-line. Funkcja pozwala obecnie na umawianie spotkań oraz składanie wniosków. Teraz wcale nie musicie odwiedzać banku, chcąc zmienić limity lub aktywować kartę płatniczą; zaktualizować numer telefonu czy adres e-mail.
To tylko kilka z powodów, dla których tak bardzo uwielbiamy naszą bankowość elektroniczną. Poznajcie ją bliżej, a też dołączycie do grona jej wielbicieli.