x
Formularz kontaktowy



x
Zamów kontakt



Weź  eKredyt
bez wychodzenia z domu

x
Sprawdź blog
Bank jest jak człowiek, uczy się przez całe życie

Bank jest jak człowiek, uczy się przez całe życie

Powodów, dla których chcemy wciąż poszerzać i pogłębiać wiedzę, mamy całe mnóstwo. Przede wszystkim jednak to Klienci motywują nas do działania, bo dla nich chcemy codziennie stawać się lepszym bankiem!  

 

Polityka szkoleniowa w GBS Banku, jak w każdej dobrze działającej organizacji, jest jednym z priorytetów. Trudno bowiem wyobrazić sobie bank, w którym nie przykłada się wystarczająco dużej wagi do doskonalenia umiejętności pracowników i ciągłego dostosowywania ich kwalifikacji do zmieniających się wymogów na konkretnych stanowiskach pracy. Szkolenia są więc niezbędne nie tylko w działaniach globalnych banku, lecz również w każdym punkcie obsługi klienta. 

 

Jak planujemy rozwój?
- Nasze działania prorozwojowe poprzedzamy analizą potrzeb – podkreśla dyrektor ds. personalno-organizacyjnych, Iwona Kudrewicz. To właśnie dlatego, obejmując dane stanowisko, każdy musi spełniać konkretne warunki i posiadać wymagane na nim kompetencje. – Dbamy również o to, by osoby zajmujące kluczowe stanowiska planowały rozwój swych następców i w ten sposób przygotowywały ich do pełnienia nowych funkcji. Poza tym na bieżąco adaptujemy się do zmian przepisów prawa, jakim trzeba się podporządkować – dodaje Iwona Kudrewicz. Podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności pozwala na co dzień realizować cele i strategię banku.

 

Jak identyfikujemy potrzeby?
– To proste. Potrzeby szkoleniowe naszych pracowników określamy na podstawie okresowej oceny kompetencji, oceny procesu adaptacji zawodowej, oceny i adekwatności wykonywanej pracy. Monitorujemy poziom kwalifikacji, analizujemy profile kompetencyjne, obserwujemy, lecz równie często słuchamy sugestii pracowników – wymienia pani Iwona. Wykorzystując wiele metod badawczych, można precyzyjnie określić zdolności, umiejętności i wiedzę, a przede wszystkim to, czy pracownik sprawdza się, wykonując swoje obowiązki.

 

Jak szkolimy?
Zewnętrzne kursy i szkolenia odbywają się w ramach rocznych planów szkoleniowych z uwzględnieniem przeznaczonych na nie budżetów. W ten sposób pozyskiwana specjalistyczna wiedza jest przekazywana dalej pracownikom wewnątrz banku. Szkolenia wewnętrzne są planowane w cyklach kwartalnych przy uwzględnieniu zgłaszanych nam potrzeb i prowadzone są przez pracowników posiadających w danej dziedzinie największą wiedzę. – Zdarza nam się również organizować szkolenia doraźne, jeśli zachodzi taka potrzeba. GBS Bank korzysta z platformy e-learningowej Moodle, w ramach której pracownicy mogą uczestniczyć w zleconych kursach i zweryfikować swoją wiedzę w testach sprawdzających – potwierdza Iwona Kudrewicz.

 

Jakie szkolenia preferujemy?
– Preferujemy szkolenia skuteczne… takie, które przynoszą wymierne efekty i takie, które zwrócą się w przyszłości np. w postaci poprawy jakości pracy. Często korzystamy ze szkoleń wymagających od pracowników aktywności i zaangażowania – zaznacza Pani dyrektor. Pracownicy najlepiej uczą się na case studies, które – jako przykłady z życia – przemawiają do wyobraźni i własnego doświadczenia. Wybierane są często ćwiczenia praktyczne, podczas których można od razu sprawdzić zdobytą wiedzę w praktyce, omówić i podjąć próbę rozwiązywania konkretnych problemów, postawić się w nietypowej sytuacji…

 

Jakie mamy plany?
W 2019 roku realizowane będą m.in. szkolenia sprzedażowe i doskonalące techniki sprzedaży. – Chcemy, żeby nasi pracownicy jeszcze lepiej orientowali się w potrzebach naszych klientów, potrafili wysłuchać, doradzić i zaproponować stosowne rozwiązania – podsumowuje Iwona Kudrewicz. A wszystko po to, by zwiększać zaufanie i pewność, że pieniądze powierza się w ręce bardzo dobrych znajomych.


Źródło: https://bs.net.pl/bedziemy-doskonalic-procesy-sprzedazy/

Ostatnio dodane
Załóż konto z kartą Mastarcard i zyskaj do 420 zł!
12 - 04 - 24
Promocje i akcje marketingowe
Załóż konto z kartą Mastarcard i zyskaj...
Oto zupełnie nowa odsłona promocji w bankach z Grupy BPS. Na nowych klientów, którzy lubią załatwiać swoje sprawy finansowe po sąsiedzku, czeka prawdziwa kumulacja korzyści. Zobacz, jakie to proste...
Wielka wymiana recyclerów! Nowe bankomato-wpłatomaty w oddziałach!
08 - 04 - 24
Aktualności
Wielka wymiana recyclerów! Nowe bankomato-wpłatomaty...
Miło nam poinformować, że przeprowadziliśmy akcję wymiany urządzeń do wpłacania i wypłacania gotówki w 4 oddziałach GBSBanku – w Pełczycach, Barlinku, Witnicy i w Bogdańcu.
Kredyt gotówkowy. Na ile lat można go zaciągnąć?
31 - 03 - 24
Blog
Kredyt gotówkowy. Na ile lat można go zaciągnąć?...
Wybór okresu spłaty kredytu gotówkowego nie jest prostą sprawą. Wiele osób pyta nas, które opcje są najbardziej korzystne. Odpowiedź, jak to zwykle bywa, brzmi, „to zależy”. A zatem „na...
Zebrania Grup Członkowskich
27 - 03 - 24
Aktualności
Zebrania Grup Członkowskich
Szanowni Członkowie, Zarząd Gospodarczego Banku Spółdzielczego w Barlinku zawiadamia Członków Banku, iż zgodnie z § 36 ust. 6 i 7 Statutu zwołuje Zebrania Grup Członkowskich Osób Fizycznych...
Dołącz do nas
Facebook
Linkedin
Instagram
ZARZĄDZAJ PLIKAMI COOKIE
Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej