Jak uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej?
Aby uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej, należy być posiadaczem rachunku bieżącego w GBSBanku oraz podpisać umowę o korzystanie z bankowości elektronicznej.
Jak zalogować się do systemu?
Aby zalogować się do systemu, należy wejść w zakładkę „Zaloguj się” dostępną na stronie internetowej GBSBanku, następnie należy wybrać „e-GBS Biznes”. Po wprowadzeniu loginu, hasła oraz poprawnej autoryzacji, nastąpi zalogowanie do systemu.
Co zyskasz, korzystając z systemu?
- Gwarantowaną poufność informacji i pewność zabezpieczeń,
- Identyfikator użytkownika oraz hasło aktywacyjne przekazane w bezpieczny sposób,
- Autoryzacja następuje za pomocą haseł jednorazowych dostarczanych za pomocą kodów SMS, generowanych za pomocą tokena (aplikacji mobilnej) lub karty identyfikacyjnej.
Co umożliwia dostęp do bankowości elektronicznej?
Bankowość elektroniczna pozwala na:
- Dostęp do najważniejszych informacji o posiadanych rachunkach, kredytach i lokatach,
- Płynne przełączanie pomiędzy kontem firmowym a osobistym,
- Otwieranie rachunku lokacyjnego, walutowego oraz lokat terminowych,
- Wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych, w tym do ZUS, US i innych organów,
- Doładowanie telefonu komórkowego,
- Zarządzanie kartami płatniczymi wydanymi do rachunku.
Czy potrzebuję dostępu do internetu, aby zalogować się do bankowości elektronicznej?
Tak, dostęp do internetu jest niezbędny do zalogowania się do bankowości elektronicznej.
Czy korzystanie z bankowości elektronicznej jest bezpieczne?
Tak, korzystanie z bankowości elektronicznej GBSBanku jest w pełni bezpieczne, jednak należy przestrzegać zasad bezpiecznego bankowania. Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej opracowanymi przez Związek Banków Polskich: