Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA, obejmujące:
- Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
- Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
- Ubezpieczenie zakupionego towaru
- Ubezpieczenie mienia
- Ubezpieczenie „Pomoc medyczna na terenie RP"
- Ubezpieczenie „Pomoc w domu – Home Assistance"
- Ubezpieczenie „Pomoc w podróży samochodem – Car Assistance oraz Concierge"
- Ubezpieczenie „Koszty leczenia i Assistance podczas podróży zagranicznej"
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
- osobiście w placówce Banku,
- za pośrednictwem portalu kartowego (http://www.kartosfera.pl/),
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Posiadacze kart kredytowych GBS Banku wypłacą pieniądze z bankomatów oznaczonych logotypami Planet Cash oraz Zrzeszeń: Grupy BPS S.A. i SGB Bank S.A. rozmieszczonych na terenie całej Polski. Aktualną listę znajdziesz w zakładce bankomaty oraz na stronie www.bankbps.pl.
Więcej informacji na temat karty kredytowej Gold można uzyskać w placówkach banku, a także kierując pytanie do pracowników banku za pośrednictwem formularza dostępnego na podstronie Kontakt.
Zachęcamy do zadawania pytań.