Zmiany w aplikacji mToken Asseco MAA
Już od połowy grudnia w sklepach internetowych GooglePlay i AppStore dostępna jest najnowsza wersja aplikacji mToken Asseco MAA. Nowa aktualizacja to usprawnienia i udogodnienia wprowadzone na podstawie analizy Waszych potrzeb. Sprawdźcie, co uległo zmianie!
Uaktualniona wersja aplikacji wprowadza zmiany dotyczące problemów zgłaszanych przez użytkowników, między innymi:
- Logowanie Touch ID oraz Face ID dla użytkowników posiadających urządzenia z systemem iOS,
- Logowanie za pomocą linii papilarnych dla użytkowników posiadających urządzenia z systemem Android.
Wprowadzone zostały też zmiany pod kątem wyeliminowania konieczności wielokrotnego wpisywania kodu PIN w aplikacji.
W przypadku użytkowników korzystających z biometrycznego logowania, ze względów bezpieczeństwa kod PIN będzie wykorzystywany do akceptacji operacji wymagających autoryzacji oraz do potwierdzenia logowania do bankowości elektronicznej.
W przypadku użytkowników logujących się do aplikacji za pomocą kodu PIN, dodatkowa akceptacja kodem na etapie autoryzacji operacji oraz potwierdzenie logowania do bankowości elektronicznej nie będą wymagane.