Za nami pierwsza edycja „Marketing Day” z Zachodnią Izbą Przemysłowo-Handlową
Świetna inicjatywa, merytoryczne wystąpienie, wiele przydatnych przykładów i pełna sala słuchaczy zainteresowanych tym, jak budować i rozwijać swoją markę na współczesnym, przesyconym rynku produktów oraz usług…
…tak podsumować można pierwszą edycję wydarzenia „Marketing Day” zorganizowaną z inicjatywy Zachodniej Izby Gospodarczo-Handlowej, której byliśmy partnerem. Ponad 40 osób wysłuchało prelekcji Pawła Tkaczyka, doświadczonego stratega, eksperta do spraw marketingu i budowania marki. Spotkanie miało charakter dyskusji, w której obecni na sali przedstawiciele sektorów: budowlanego, spożywczego, HR czy reklamowego mogli zadawać pytania i dyskutować na temat nurtujących ich problemów. Mnóstwo pełnowartościowej wiedzy, a przede wszystkim możliwość poznania narzędzi budowy marki – to wszystko dostępne w postaci otwartej dla przedsiębiorców w zgodzie z misją Zachodniej izby Przemysłowo-Handlowej, która aktywnie działa na rzecz poprawy aktywności gospodarczej przedsiębiorstw oraz integracji otoczenia biznesu.