Ważny komunikat dla Klientów GBS Banku
Szanowni Państwo, GBS Bank zawsze dba o najwyższy komfort oraz bezpieczeństwo swoich klientów, dlatego w związku z zagrożeniem epidemiologicznym spowodowanym rozprzestrzenianiem się koronowirusa SARS-CoV-2 zachęcamy do korzystania z usług bankowych głównie przy pomocy elektronicznych kanałów dostępu, takich jak:
- wykonywanie przelewów (robienie wszelkiego rodzaju opłat) przy pomocy bankowości elektronicznej i mobilnej,
- zdalne zakładanie lokat terminowych lub przesuwanie środków z konta osobistego na oszczędnościowe,
Osoby, które nie korzystają z wymienionych funkcji, mogą naturalnie udać się do najbliższego oddziału w celu aktywacji usługi.
Zachęcamy również do innych bezpiecznych form korzystania z bankowości, takich jak:
- wypłaty gotówki z bankomatów przy pomocy kart płatniczych,
- płatności bezgotówkowe ,w tym zbliżeniowe w sklepach oraz punktach usługowych.
Przypominamy, że posiadając konto w GBS Banku, macie Państwo możliwość korzystania z obecnych w naszym kraju form płatności zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych. Wszystkie proponowane przez nas usługi dają łatwy dostęp do środków 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, są proste w obsłudze, szybkie i przede wszystkim BEZPIECZNE.
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji na naszej infolinii – zapraszamy do kontaktu telefonicznego (+48) 801 140 141 lub (+48) 95 74 60 422 (z telefonów na całym świecie).