Sprawnie i szybko! Aplikacja „Mobilne Szkody”
Zapraszamy do obejrzenia filmu Concordii promującego aplikację "Mobilne Szkody".
Klienci, których szkoda została zakwalifikowana przez rzeczoznawców Concordii jako niewymagająca bezpośrednich oględzin, otrzymują propozycję skorzystania z aplikacji i dane do logowania. Dzięki aplikacji „Mobilne Szkody – Concordia”, dokumentacja szkodowa trafia bezpośrednio od poszkodowanego do likwidatora prowadzącego sprawę. Po zebraniu koniecznych informacji oraz po ustaleniu odpowiedzialności, Concordia proponuje poszkodowanemu zakończenie postępowania na zasadzie porozumienia lub ugody.
Celem aplikacji „Mobilne Szkody – Concordia” jest szybsza i wygodniejsza likwidacja szkód majątkowych – maksymalizacja wygody klienta i minimalizacja poświęconego czasu. Poszkodowany – krok po kroku – jest przeprowadzony przez poszczególne etapy procesu – od zbierania informacji i dokumentacji szkodowej, poprzez analizę sprawy, na ustaleniu wysokości i wypłacie odszkodowania kończąc. Aplikacja dostępna jest na telefony działające w systemach Android i iOS.
Jakie szkody można likwidować w ten sposób?
Mieszkaniowe, tzw. zalaniowe, przepięciowe oraz uszkodzenia szyb, a także szkody huraganowe. W ramach produktu Auto Casco i Agro Casco, szybka likwidacja szkód dotyczy tzw. szkód szybowych. Maksymalny czas likwidacji szkody, po przesłaniu przez poszkodowanego wszystkich danych i dokumentów, zamknie się w 4 dniach roboczych. Średni czas uzupełnienia przez klienta wszystkich danych w aplikacji to kilkanaście minut.
„Mobilne Szkody – Concordia” krok po kroku
Na ekranie startowym aplikacji zastosowano podział na dokumenty (np. akt notarialny, zdjęcia, oświadczenia itp.) oraz dane (wymiary uszkodzonych pomieszczeń, zakres uszkodzeń itp.).
Klient może w dowolnej chwili uzupełnić przesłane dokumenty. Wystarczy, że wykona zdjęcie lub, korzystając z pamięci swojego smartfona, prześle je do rzeczoznawcy zajmującego się sprawą.
Aplikacja informuje klienta o każdej zmianie statusu sprawy nie tylko w dostępnej skrzynce pocztowej, ale także przez wiadomość push, która wyświetla się na górnym pasku telefonu.
– Aplikacja umożliwia także dodawanie przez likwidatorów dokumentów, takich jak decyzja, OWU czy kalkulacje. Dodatkowo, likwidator ma możliwość weryfikacji dokumentów załączonych przez klienta i wysłanie prośby o ewentualną korektę konkretnych załączników – wskazuje Radosław Pawłowski, Ekspert z ICR Sp. z o.o.
Po uzupełnieniu całej dokumentacji i przedstawieniu decyzji o odszkodowaniu – klient proszony jest o podanie właściwego numeru konta, na które Concordia wpłaca należną mu kwotę. Na tym etapie kończy się proces szybkiej likwidacji szkody, przy użyciu aplikacji „Mobilne Szkody”.
Bez umawiania spotkań, bez dogrywania terminów, bez stresu - wszystko załatwione!