x
Formularz kontaktowy



x
Zamów kontakt



Weź  eKredyt
bez wychodzenia z domu

x
Co nowego
Silne uwierzytelnienie – wskazówki dla klientów

Silne uwierzytelnienie – wskazówki dla klientów

Wraz z wejściem w życie dyrektywy unijnej PSD2, która zacznie obowiązywać od 14 września 2019 r., przedstawiamy ważne wytyczne dotyczące logowania do systemu bankowego oraz potwierdzania przelewów dla użytkowników e-GBS 24, e-GBS Biznes, e-GBS Corpo. Zachęcamy do zapoznania się z nimi w celu skutecznego korzystania z naszych usług w przyszłości.

 

Zmiany obowiązujące Klientów  e-GBS 24 oraz e-GBS Biznes ( CBP)

od 14 września klientów detalicznych i klientów biznesowych obsługujących się w e-GBS 24 lub e-GBS Biznes zacznie obowiązywać procedura silnego uwierzytelniania (SCA). W zależności od wybranej przez Państwa metody, proces będzie przebiegać dwojako:

  • Klienci posługujący się tokenem mobilnym MAA
    1. Logowanie odbywać się będzie przez podanie hasła maskującego i akceptację za pomocą tokenu MAA.
    2. Podpisanie przelewu – autoryzacja przelewu – odbędzie się poprzez akceptację za pomocą tokenu MAA.
  • Klienci posiadający SMS
    1. Logowanie odbywać się będzie przez podanie hasła maskującego i wprowadzenie otrzymanego kodu SMS.
    2. Podpisanie przelewu – autoryzacja przelewu – odbędzie się przez wprowadzenie kodu SMSwpisanie PIN-u (klient przy pierwszym podpisaniu zostanie poproszony o nadanie go sobie).

Dotychczasowe formy logowania i autoryzacji dla klientów detalicznych i biznesowych nie będą obsługiwane. Jeśli ktoś z Państwa jeszcze z nich korzysta, prosimy o kontakt z oddziałem Banku w celu wydania nowych środków autoryzacji.

 

Zmiany obowiązujące klientów e-GBS Corpo

od 14 września klientów bankowości korporacyjnej zacznie obowiązywać procedura silnego uwierzytelniania (SCA).  Największe zmiany z tym związane są następujące:

  • Klienci posiadający mToken Asseco MAA
    1. Jesteśmy zobowiązani przekazać Państwu token VASCO (digipas 260), który to będzie służył do logowania się. U każdego użytkownika proces logowania będzie wyglądał następująco: klient, logując się, podaje swój identyfikator + hasło + wskazanie tokena VASCO (digipas 260).
    2. Natomiast podpisywanie przelewów odbywać się będzie tak, jak do tej pory, przy użyciu tokena mobilnego mToken Asseco MAA.
  • Klienci posiadający token VASCO (digipas 260)
    1. Jesteśmy zobowiązani przekazać Państwu jeden z dwóch dostępnych środków do podpisywania przelewów – albo token mobilny mToken Asseco MAA, albo kartę mikroprocesorową. U każdego użytkownika proces logowania będzie wyglądał następująco: klient, logując się, podaje swój identyfikator + hasło + wskazanie tokena VASCO (digipas 260). 
    2. Natomiast podpisywanie przelewów odbywać się będzie przy użyciu albo tokena mobilnego mToken Asseco MAA, albo przy użyciu karty mikroprocesorowej.

Dotychczas stosowane formy logowania i autoryzacji dla klientów korporacyjnych nie będą obsługiwane. Jeśli ktoś z Państwa jeszcze z nich korzysta, prosimy o kontakt z oddziałem Banku w celu wydania nowych środków autoryzacji.



Ostatnio dodane
Nagrody i wyróżnienia dla GBSBanku! Za wyniki i za technologie.
04 - 06 - 23
Nagrody
Nagrody i wyróżnienia dla GBSBanku! Za...
Ostatnie dni były w GBSBanku czasem bardzo dobrych wieści. Zostaliśmy docenieni przez niezależnych obserwatorów w kilku niezwykle ważnych dla nas kwestiach, które pozwalają nam coraz lepiej spełniać...
9 czerwca bankujemy online!
02 - 06 - 23
Aktualności
9 czerwca bankujemy online!
Czy wiesz, że 9 czerwca 2023 roku to idealny dzień na to, by skorzystać ze słońca… umówić się na grill ze znajomymi… pokontemplować piękno przyrody podczas letniego rodzinnego spaceru?
Zebranie Przedstawicieli GBSBanku. Podsumowanie roku 2022
01 - 06 - 23
Aktualności
Zebranie Przedstawicieli GBSBanku. Podsumowanie...
Za nami jedno z najważniejszych wydarzeń podsumowujących działalność GBSBanku w roku 2022! W poniedziałek 29 maja w barlineckiej Bukowej Przystani okazało się, czy ubiegły rok był dla nas pomyślny…...
Zmiany w aplikacji mobilnej GBSBank!
31 - 05 - 23
Aktualności
Zmiany w aplikacji mobilnej GBSBank!
Nasza aplikacja się zmienia! Od teraz jest jeszcze bardziej intuicyjna, prosta w obsłudze i wygodna. Po prostu dopracowana do perfekcji w oparciu o analizę Waszych potrzeb oraz oczekiwań. Co się zmieniło?...
Dołącz do nas