x
Formularz kontaktowy



x
Zamów kontakt



Weź  eKredyt
bez wychodzenia z domu

x
Co nowego

Płatności mobilne telefonem w GBS Banku!

Z przyjemnością informujemy, że dla klientów indywidualnych GBS Banku została wprowadzona możliwość płatności mobilnych telefonem komórkowym w technologii HCE. Płatności te umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie telefonem bez konieczności noszenia przy sobie karty płatniczej. Usługa ta jest bezpłatna i dotyczy wybranych kart debetowych.

Aktualnie z płatności mobilnych telefonem mogą korzystać klienci posiadający kartę:

  • Visa Classic Standard
  • Visa Classic Debetowa VIP
  • Visa Classic Debetowa Student
  • Karta Visa Zbliżeniowa
  • Naklejka Zbliżeniowa Visa payWave

W najbliższym czasie zostanie również udostępniona możliwość płatności mobilnych dla kart debetowych Mastercard. W przypadku pojawienia się poszerzonej listy produktów kartowych, które umożliwią płatności mobilne telefonem, wystosowany zostanie komunikat informujący.

 



W celu dokonania transakcji wystarczy tylko przyłożyć odblokowany telefon do terminala płatniczego, a kwotę powyżej 50 złotych potwierdzić dodatkowo numerem PIN, który jest wprowadzany na terminalu płatniczym, a nie w aplikacji mobilnej. Płatność nie wymaga logowania się do aplikacji mobilnej, czy dostępu do Internetu.

Podstawowe wymagania dla telefonu korzystającego z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

  1. Oprogramowanie telefonu (wymagany system operacyjny) Android w wersji 4.4 lub wyższy;
  2. Moduł dostępu do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci internet);
  3. Moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC (Near Field Comunication).

Procedura aktywacji nowej karty w Aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

  1. Użytkownik powinien mieć uruchomiony w urządzeniu moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC.
  2. Użytkownik pobiera aktualną wersję aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet ze sklepu Google Play.
  3. Instaluje ją na swoim telefonie. Wykonuje proces rejestracji/konfiguracji aplikacji, w tym zdefiniowania hasła dostępu do aplikacji w trybie, w którym umożliwia mu to aplikacja (PIN lub wężyk). W trakcie konfiguracji użytkownik zostanie poproszony o przyłożenie swojej karty płatniczej, dla której ma być świadczona usługa płatności mobilnych do telefonu (aktualnie Visa PayWave). W przypadku problemów komunikacyjnych pomiędzy chipem karty a modułem NFC w telefonie, użytkownik wpisuje numer karty oraz datę ważności karty ręcznie. Aplikacja mobilna na podstawie danych karty, generuje kod aktywacyjny.
  4. Użytkownik dzwoni do Contact Center - numer telefonu 801 502 503 - wybiera przycisk 1 (posiadacz karty z Grupy BPS) i prosi o aktywację karty w usłudze HCE.
  5. Pracownik Contact Center zgodnie z procedurami Banku dokonuje weryfikacji użytkownika i potwierdza jego tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji tożsamości użytkownika, pracownik Contact Center prosi o podanie kodu aktywacyjnego.
  6. Użytkownik podaje kod aktywacyjny wygenerowany w aplikacji mobilnej dla danej karty.
  7. Pracownik Contact Center podany przez Użytkownika kod, potwierdza/wprowadza do systemu zarządzającego aplikacją mobilną. Potwierdzenie/poprawne wprowadzenie kodu aktywuje na telefonie Użytkownika kartę.
  8. Od tej pory Użytkownik może dokonywać płatności zbliżeniowych przy wykorzystaniu telefonu i aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet.
  9. Dodawanie kolejnych kart (w momencie gdy będzie usługa poszerzona na inne karty) odbywa się w analogiczny sposób, uwzględniając kontakt z Contact Center celem przekazania nowego kodu aktywacyjnego.

 

Ostatnio dodane
9 czerwca bankujemy online!
02 - 06 - 23
Aktualności
9 czerwca bankujemy online!
Czy wiesz, że 9 czerwca 2023 roku to idealny dzień na to, by skorzystać ze słońca… umówić się na grill ze znajomymi… pokontemplować piękno przyrody podczas letniego rodzinnego spaceru?
Zebranie Przedstawicieli GBSBanku. Podsumowanie roku 2022
01 - 06 - 23
Aktualności
Zebranie Przedstawicieli GBSBanku. Podsumowanie...
Za nami jedno z najważniejszych wydarzeń podsumowujących działalność GBSBanku w roku 2022! W poniedziałek 29 maja w barlineckiej Bukowej Przystani okazało się, czy ubiegły rok był dla nas pomyślny…...
Zmiany w aplikacji mobilnej GBSBank!
31 - 05 - 23
Aktualności
Zmiany w aplikacji mobilnej GBSBank!
Nasza aplikacja się zmienia! Od teraz jest jeszcze bardziej intuicyjna, prosta w obsłudze i wygodna. Po prostu dopracowana do perfekcji w oparciu o analizę Waszych potrzeb oraz oczekiwań. Co się zmieniło?...
Kredyt Preferencyjny 2%. Zmiany w kredytach dla rolników.
29 - 05 - 23
Aktualności
Kredyt Preferencyjny 2%. Zmiany w kredytach...
Kwietniowa zapowiedź ministerstwa rolnictwa wchodzi w życie! Większe gospodarstwa rolne mają szansę na wyższy niskooprocentowany kredyt z dopłatą ARiMR i dłuższy okres spłaty.
Dołącz do nas