Obsługa Klientów w placówkach GBS Banku
Robimy wszystko, by nasi klienci mogli nadal swobodnie i bezpiecznie załatwiać sprawy w placówkach. Apelujemy, by w Oddziałach korzystać tylko z niezbędnych usług a do opłat i płatności jeżeli to możliwe wykorzystywać bankowość elektroniczną.
Przypominamy, że posiadając konto w GBS Banku, macie Państwo możliwość korzystania z obecnych w naszym kraju form płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Wszystkie proponowane przez nas usługi dają łatwy dostęp do środków 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, są proste w obsłudze, szybkie i przede wszystkim BEZPIECZNE.
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji w ramach naszej infolinii – zapraszamy do kontaktu telefonicznego: (+48) 801 140 141 lub (+48) 95 74 60 422 (z telefonów na całym świecie).
Sprawdź aktualne godziny otwarcia oddziałów >>
DZIĘKUJEMY ZA ZROZUMIENIE I PRZEPRASZAMY ZA NIEDOGODNOŚCI.
WSZYSTKO w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.