Mobilne przyspieszenie w bankach BPS i SGB
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też”! Promocja usług mobilnych to element szerszej strategii integrującej środowisko banków spółdzielczych wokół wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań.
O tym, że bankowość spółdzielcza się zmienia, wie każdy, kto w ostatnim czasie miał okazję z niej korzystać. Śledzimy najważniejsze trendy i wsłuchujemy się w Wasze potrzeby, by móc zaoferować Wam nie tylko bardzo dobrą ofertę produktową, lecz również nowoczesne, intuicyjne oraz bezpieczne sposoby korzystania z usług. W ostatnim czasie wdrożyliśmy płatności Google Pay i pracujemy nad kolejnymi. Niebawem dostępne będą również płatności Apple Pay, Garmin Pay i BLIK. Dzięki nim każdy użytkownik smart-technologii będzie mógł wybrać najwygodniejszą dla siebie formę dokonywania transakcji.
Skąd tak duży nacisk na wdrażanie rozwiązań mobilnych?
Bo chcemy aktywnie uczestniczyć w rewolucji cyfrowej, którą możemy obserwować na co dzień. Już na początku roku 2019 Polacy dodali ponad 2 miliony kart płatniczych do urządzeń mobilnych takich jak smartfony i smartwatche. Poza tym coraz więcej terminali akceptuje instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową. Możemy w ten sposób płacić już nie tylko w największych sklepach, lecz również restauracjach, punktach usługowych, a niejednokrotnie nawet w kioskach. To jednak nie wszystko, Portal PRNews.pl poinformował, że ponad 4 miliony osób w Polsce komunikuje się z bankiem wyłącznie za pomocą swojego smartfonu, uważając ten kanał komunikacji za najbardziej optymalny.
Co z tą kampanią?
30-i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r. Chcemy, by informacja o możliwościach w zakresie płatności mobilnych dotarła do jak najszerszego grona odbiorców, którzy, być może, jeszcze nie znają wszystkich naszych możliwości.