Likwidacja szkód w 3 minuty? To możliwe z Generali!
Dokładnie tak! Bo Generali uruchamia samoobsługową likwidację prostych szkód majątkowych w linii HOME, która działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu decyzję o wypłacie odszkodowania możesz uzyskać już w 3 minuty! Nawet w święta.
Jak wygląda cały proces?
- KROK 1 - na stronie www.generali.pl wypełnij formularz zgłoszenia szkody, który automatycznie rejestruje szkodę w systemie. Otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem szkody na telefon.
- KROK 2 – Generali wygeneruje link do programu, gdzie wpisujesz szczegóły szkody, załączasz zdjęcia uszkodzeń i wskazanych dokumentów.
- KROK 3 - nie ma kroku trzeciego :)
Twoje odszkodowanie zostanie przeliczone automatycznie i przekazane do weryfikacji systemu szkodowego. Jeśli weryfikacja danych przebiegnie prawidłowo, a system wskaże, że w danej szkodzie może nastąpić automatyczna wypłata – wykona przelew, a także wygeneruje wydruk decyzji i wyśle ją do Ciebie. I voila!