Jaki bank wybrać? Taki jak GBS: życzliwy dla klientów
Bo bycie życzliwym to nie jest zwyczajne bycie grzecznym i uprzejmym dla swoich klientów… Prawdziwa życzliwość wynika z realnego lubienia ludzi i szczerej chęci oraz gotowości do działania dla ich dobra – potrzeby sprawiania, by działo im się dobrze.
Jeśli zastanawiacie się, czy „życzliwość” jest cechą, jaką powinien kierować się Wasz bank, to zadajcie sobie pytanie, w jaki sposób chcielibyście być traktowani przez swoich znajomych – ludzi, którymi otaczacie się na co dzień, z którymi robicie interesy, z usług których korzystacie.
Z pewnością chcielibyście, by byli uczciwi i wiarygodni, bo to daje spokój i poczucie bezpieczeństwa. Po drugie, warto by byli mądrzy i kompetentni, bo przecież nikt z nas nie zaufa komuś kto nie zna się na rzeczy. Na koniec również byłoby wspaniale, żeby byli troskliwi i skłonni do pomocy, kiedy najbardziej tego potrzebujemy.
Taki właśnie jest GBSBank, w którym pielęgnujemy właśnie te trzy ważne wartości. A jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego, jacy jesteśmy i jacy chcemy być dla Was, zajrzyjcie do Świata Biznesu, w którym nasz Prezes Grzegorz Flanz odpowiada na pytania o rolę, jaką GBSBank odgrywa w życiu naszych Klientów.