Halo, tu GBS Bank
Poznajcie Telefoniczne Centrum Obsługi naszego Banku, które stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy szybko i wygodnie chcą uzyskać ważne informacje bez konieczności wizyty w placówce Banku … a zatem co słychać na naszej infolinii? Czytajcie dalej!
Infolinia to rozwiązanie, które pozwoli Wam bez wychodzenia z domu załatwić kilka ważnych spraw w GBS Banku.
Jeśli więc chcecie zasięgnąć informacji na temat bankowości elektronicznej i płatności mobilnych, dowiedzieć się więcej o poszczególnych produktach z naszej oferty albo sprawdzić lokalizację bankomatów bezprowizyjnych… śmiało dzwońcie, pomożemy!
Ale to nie wszystko! Przez telefon możecie również umówić się na spotkanie z konsultantem, złożyć reklamację a nawet zastrzec kartę w podbramkowej sytuacji. Pamiętajcie! Nasza infolinia powstała po to, by ułatwić i uprzyjemnić Wam codzienne bankowanie