x
Formularz kontaktowy



x
Zamów kontakt



Weź  eKredyt
bez wychodzenia z domu

x
Co nowego
GBS Bank – brzmi znajomo!

GBS Bank – brzmi znajomo!

Mówi się, że marki są jak ludzie… dojrzewają, zmieniają się, dostosowują do nowych realiów, miejsc i czasów zarówno pod względem wyglądu, jak i charakteru. Nic więc dziwnego, że wraz z zachodzącymi na świecie zmianami, modyfikacjom ulegają nawet największe brandy.

 

Skoro konsument nie stoi w miejscu…
to skierowana do niego usługa też nie powinna.

 

Rebranding – naturalna kolej rzeczy
Nie sposób wyobrazić sobie sytuacji, w której jedna i ta sama marka istniałaby kilkadziesiąt lat w tej samej, niezmienionej formie. Taka marka skazana byłaby na stopniowe odchodzenie w zapomnienie, nie trafiając odpowiednio mocno do świadomości wciąż ewoluujących odbiorców. Proces zmiany percepcji marki określany mianem rebrandingu, rewitalizacji lub restylizacji wiąże się najczęściej ze zmianą elementów jej komunikacji – wizerunku, logo, rzadziej również nazwy. Warto przy tym zaznaczyć, że silne, globalne marki, których mocna i dobrze opracowana długofalowa strategia wizerunkowa jest konsekwentnie realizowana, zazwyczaj zmieniają się dość nieznacznie. Podmioty, które odniosły rynkowy sukces pozostają z reguły wierne wyznawanej filozofii i fundamentalnym wartościom, dlatego zmiany, jakie w nich zachodzą, mają charakter kosmetyczny – dostosowujący je do zmieniających się trendów, światopoglądów i gustów.

Mała wielka zmiana
Przez ponad 70 lat obecności na rynku zmianom ulegała również marka GBS Banku, która pierwsze nieśmiałe modyfikacje odnotowała już w drugiej połowie lat 90. ubiegłego wieku. Nasz wizerunek zmieniał się dynamicznie w miarę rozwoju, który zdecydowanie przyspieszył w pierwszej dekadzie XXI wieku.

Początkowe lata istnienia charakteryzowała względna stabilność, a brak ilustracji pierwotnych form logotypów spowodowany jest faktem, iż nie były one w tym czasie rozwiązaniem stosowanym powszechnie. Za znaki firmowe należy wobec tego uznać szyldy historycznych placówek, które są potwierdzeniem idei założycielskiej. Warto przy tym zaznaczyć, że znaczącą ewolucję przechodziła sama nazwa marki, która zmieniała się od: Banku Ludowego Spółdzielni z Odpowiedzialnością Ograniczoną w Berlinku, poprzez Gminną Kasę Spółdzielczą, Kasę Spółdzielczą w Barlinku, Bank Spółdzielczy w Barlinku aż po Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku.


Ostatnio dodane
Kredyt preferencyjny na skup produktów – linia S.
22 - 09 - 23
Aktualności
Kredyt preferencyjny na skup produktów –...
informujemy, że dokonaliśmy zmiany w „Tabeli oprocentowania produktów bankowych dla klientów instytucjonalnych w GBSBanku” oraz w „Taryfie opłat i prowizji za czynności i usługi bankowe w...
Twoja opinia jest dla nas ważna!
20 - 09 - 23
Aktualności
Twoja opinia jest dla nas ważna!
Dlatego ruszamy z nową ankietą dotyczącą oceny satysfakcji klientów naszego banku.
Bezpieczny dom? Na maksa! Z ubezpieczeniem Dom Max od Interrisk
20 - 09 - 23
Promocje i akcje marketingowe
Bezpieczny dom? Na maksa! Z ubezpieczeniem...
Interrisk podkręca swoje ubezpieczenia domów i mieszkań, dzięki czemu Wasze wymarzone M może być jeszcze lepszym miejscem do życia. Co się zmieniło? Czytaj dalej!
Spotkanie Tytanów Biznesu. GBSBank partnerem wydarzenia w Dębnie
18 - 09 - 23
Blog
Spotkanie Tytanów Biznesu. GBSBank partnerem...
Oddział Północnej Izby Gospodarczej w Dębnie 23 września 2023 roku planuje organizację uroczystej Gali Dębieńskich Tytanów Biznesu – wraz z nimi wyróżniamy najlepszych!
Dołącz do nas
Facebook
Linkedin
Instagram