x
Formularz kontaktowy



x
Zamów kontakt



Weź  eKredyt
bez wychodzenia z domu

x

Co nowego

Dzień z GBS Bankiem na Uniwersytecie Szczecińskim

Dzień z GBS Bankiem na Uniwersytecie Szczecińskim

Za nami telekonferencja z udziałem przedstawicieli GBS Banku zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania „Trzy Kwadranse”. O czym rozmawialiśmy? Czy przekonaliśmy studentów do tego, że bank spółdzielczy to dobra alternatywa dla pracy w korporacji? Sprawdźcie to!

 

Z prawdziwą przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie dr. Mateusza Czerwińskiego do udziału w wydarzeniu, które mamy nadzieję – na stałe wpisze się w życie uniwersyteckie Szczecina. Dzień z GBS Bankiem przywitał nas co prawda niewielkimi trudnościami technicznymi, ale koniec końców udało się zrealizować wszystkie nasze wspólne plany i porozmawiać o ważnych zagadnieniach.

 

Poranna rozmowa o finansach

W ramach porannej rozmowy o finansach mieliśmy okazję połączyć się z całym Zarządem Gospodarczego Banku Spółdzielczego w Barlinku reprezentowanym przez Jarosława Grochowskiego, p.o. prezesa Zarządu GBS Banku, Bożenę Głogowską, wiceprezes Zarządu GBS Banku oraz Katarzynę Mikulską, członka Zarządu GBS Banku, którzy wraz z kierownikiem Zespołu Teleinformatyki, Rolandem Węgrzynowskim, zdradzili, jak wyglądały pierwsze dni, tygodnie i miesiące pracy zdalnej Banku i jak radzono sobie z ograniczeniami. Okazuje się bowiem, że nie tylko systemy teleinformatyczne sprawdziły się na dłuższą metę, ale i pracownicy oraz klienci odkryli, jak wiele spraw można załatwić online.

 

Uczestnicy dyskusji uchylili również rąbka tajemnicy odnośnie do tego, jak wygląda planowanie i prognozowanie działań Banku w obliczu zdarzeń nieprzewidzianych, takich jak pandemia covid-19. Rozmówcy zgodzili się w kwestii tego, że zebrane doświadczenia trzeba przekuwać w wiedzę i przekładać na strategie i plany awaryjne, które pomogą radzić sobie lepiej w przyszłości. Pani Katarzyna Mikulska zwróciła również uwagę na to, że bardzo dobrym posunięciem okazało się powołanie – już na początku lockdownu – sztabu kryzysowego, który miał i w dalszym ciągu ma pieczę nie tylko nad działaniami, lecz również komunikacją w kryzysie. Założona została ponadto wewnętrzna skrzynka mailowa, na którą pracownicy mogli zgłaszać wszelkie zdarzenia mające wpływ na funkcjonowanie placówek, oddziałów i zespołów.

 

W ramach porannej rozmowy prowadzący połączył się również z Krystyną Majerczyk-Żabówka, Prezes Zarządu KZBS, która przedstawiła podstawowe różnice pomiędzy bankami spółdzielczymi i komercyjnymi, podkreślając, że pieniądze to nie wszystko, a równie ważne w działalności instytucji finansowej jest wspieranie lokalnych biznesów oraz społeczności. W tej części telekonferencji wystąpiła także Agnieszka Marcińczyk, Dyrektor Oddziału GBS Banku w Szczecinie, która przedstawiła widzom zasady odpowiedzialnego zaciągania zobowiązań finansowych w ramach znanego skądinąd klientom GBS Banku cyklu poradnikowego „Znajomy Bank radzi”.

 

Kapitał relacji i wizerunku

W części drugiej Dnia z GBS Bankiem mieliśmy okazję dowiedzieć się więcej na temat działalności marketingowej i wizerunkowej Banku nie tylko w sytuacjach kryzysowych. Prowadzący zaprosił do dyskusji Jakuba Opłacińskiego, Specjalistę ds. Reklamy i Wizerunku, który opowiedział pokrótce historię współpracy banku spółdzielczego z influencerami, a także przedstawił powody, dla których zdecydowano się na współpracę promocyjną z mistrzem świata na Żużlu, Bartoszem Zmarzlikiem. Przyznał, że sportowiec reprezentuje cały katalog pozytywnych cech, które są zbieżne z ideami banku spółdzielczego, a na dodatek zarówno on, jak i cała rodzina są blisko związani z samą instytucją, ponieważ korzystają z niej od lat.

 

Co ciekawe potwierdził to sam Bartosz Zmarzlik, któremu udało się w końcu również włączyć do spotkania. Młody sportowiec podkreślił, że jako odbiorca usług banku spółdzielczego docenia efekty mobilnego przyspieszenia, którego twarzą został ponad dwa lata temu.

 

Na koniec tej części Mateusz Czerwiński połączył się również z Eweliną Bogdanowicz z GBS Lider Klubu, odpowiedzialną za współpracę z firmami leasingowymi, instytucjami faktoringowymi i funduszami poręczeniowymi. Rozmówczyni wskazała, iż istnienie klubu ma na celu poprawę szeroko rozumianej konkurencyjności Banku, a także rozwijanie idei networkingu pomiędzy jego partnerami biznesowymi, których jest w tej chwili niespełna 200. Przedstawiła pokrótce korzyści i przywileje wynikające z bycia członkiem klubu, a także warunki, jakie powinna spełniać firma, by do niego dołączyć.

 

Praca w bankowości

Ostatnia część Dnia z GBS Bankiem przypadła w udziale Pani Prezes Bożenie Głogowskiej, która mówiła o specyfice banku spółdzielczego, który w swojej strategii działania musi brać pod uwagę zarówno specyfikę „dużego”, jak i rynku małych miejscowości, w których życie i problemy mieszkańców są zgoła odmienne. Podkreśliła, że znaczącą przewagą bankowości spółdzielczej nad komercyjną jest właśnie relacyjność, która oznacza ni mniej ni więcej, tylko budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami. To wyzwanie nie tylko dla obecnych, lecz również potencjalnych pracowników, którzy muszą mieć świadomość tego, że wymagać się od nich będzie przede wszystkim umiejętności komunikacji a także empatii oraz zrozumienia specyficznych potrzeb.   

 

Pani Prezes wspomniała również o tym, że GBS Bank w swojej strategii nastawiony jest na pozyskiwanie młodszego klienta, a co za tym idzie również młodszego pracownika, ponieważ osoby w podobnym wieku najlepiej rozumieją się na linii klient-doradca. Stąd właśnie pomysł szeroko zakrojonej współpracy pomiędzy bankiem a szkołami średnimi oraz uczelniami wyższymi, które stanowią potencjalne źródło nie tylko przyszłych klientów, lecz również kadr na wszystkich poziomach. A to wszystko dla wymiany kompetencji i doświadczeń – zarówno wewnątrz organizacji, jak i pomiędzy organizacją a jej klientami. 

 

Elementem zamykającym ten owocny dzień była prezentacja, Mariusza Pietrucina, Dyrektora Oddziału w Stargardzie, dotycząca ekologicznych aspektów działalności banku, a mianowicie oferty ekokredytu oraz funkcjonowania Platformy Publikator. Konkluzja wystąpienia dyrektora może posłużyć za motto całego wydarzenia: GBS Bank nie jest od sprzedawania klientowi tego, czego on nie potrzebuje, tylko od wsłuchiwania się w potrzeby klienta i realizowania tego, czego potrzebę klient zakomunikował.

 

 



Ostatnio dodane
Prace serwisowe
28 - 05 - 24
Aktualności
Prace serwisowe
Uprzejmie informujemy o planowanych pracach technologiczno-serwisowych.
Udostępniłeś złodziejowi dane? Sprawdź, jakie mogą być konsekwencje.
23 - 05 - 24
Blog
Udostępniłeś złodziejowi dane? Sprawdź...
Oszustwa polegające na wyłudzeniu danych karty, czyli tzw. fraudy kartowe, są coraz popularniejsze wśród internetowych przestępców. Ich liczba wzrasta wraz z upowszechnianiem zakupów internetowych...
Ułatwienia logowania. Nowe funkcje w bankowości online.
23 - 05 - 24
Aktualności
Ułatwienia logowania. Nowe funkcje w bankowości...
Zdarzało się Wam zapomnieć loginu do bankowości? Albo co gorsza zapisać go na kartce, by nie musieć zapamiętywać skomplikowanej sekwencji znaków? Teraz nie musicie się już o to martwić. W GBSBanku...
Praca GBSBanku w dniu 31 maja 2024 roku
22 - 05 - 24
Aktualności
Praca GBSBanku w dniu 31 maja 2024 roku
Szanowni Państwo, w piątek 31 maja 2024 roku wszystkie placówki GBSBanku będą zamknięte. Natomiast zlecenia złożone za pośrednictwem bankowości (zlecenia stałe, polecenia zapłaty i inne rozliczenia...
Dołącz do nas
Facebook
Linkedin
Instagram
ZARZĄDZAJ PLIKAMI COOKIE
Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej