Bankowość mobilna – poziom zaawansowany! Czyli przejście do Asseco EBP
Z przyjemnością informujemy, że dobiegły końca prace nad migracją do nowej bankowości Asseco EBP. Jej uruchomienie umożliwi ostateczne wdrożenie aplikacji mobilnej, usługi MojeID oraz usługi BLIK, a także pozwoli na korzystanie z większego zakresu metod autoryzacji!
Wraz z końcem października (24-25) zaplanowaliśmy całkowicie przejść z obecnie wykorzystywanych systemów obsługi bankowości elektronicznej na nowy system Asseco EBP (Enterprise Banking Platform).
Co to oznacza w praktyce?
Po pierwsze – niezmiennie wysoką jakość obsługi, po drugie – więcej przydatnych funkcji, po trzecie – lekko zmodyfikowany, jeszcze bardziej intuicyjny interfejs użytkownika.
A dodatkowo?
Dodatkowo nasza nowa bankowość pozwoli na identyfikację klienta na podstawie zestawu charakterystycznych cech, np. systemu operacyjnego, rozdzielczości ekranu czy rodzaju przeglądarki. Logując się z takiego urządzenia, będziemy mogli dodać je do zaufanych, dzięki czemu przy kolejnym logowaniu nie będziemy proszeni o dodatkowe potwierdzenie logowania na konto. A to nie koniec sprytnych rozwiązań.
Śledźcie naszego bloga, na którym będziemy publikować informacje na temat wprowadzanych nowości… niebawem kilka słów na temat usługi MojeID (bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości on-line i praktyczne uzupełnienie PROFILU ZAUFANEGO)!
A tymczasem zachęcamy do zapoznania się z krótkimi filmami instruktażowymi dotyczącymi nowej bankowości.