x
Formularz kontaktowy



x
Zamów kontakt



Weź  eKredyt
bez wychodzenia z domu

x
Co nowego
Bank jest jak człowiek, uczy się przez całe życie

Bank jest jak człowiek, uczy się przez całe życie

Powodów, dla których chcemy wciąż poszerzać i pogłębiać wiedzę, mamy całe mnóstwo. Przede wszystkim jednak to Klienci motywują nas do działania, bo dla nich chcemy codziennie stawać się lepszym bankiem!  

 

Polityka szkoleniowa w GBS Banku, jak w każdej dobrze działającej organizacji, jest jednym z priorytetów. Trudno bowiem wyobrazić sobie bank, w którym nie przykłada się wystarczająco dużej wagi do doskonalenia umiejętności pracowników i ciągłego dostosowywania ich kwalifikacji do zmieniających się wymogów na konkretnych stanowiskach pracy. Szkolenia są więc niezbędne nie tylko w działaniach globalnych banku, lecz również w każdym punkcie obsługi klienta. 

 

Jak planujemy rozwój?
- Nasze działania prorozwojowe poprzedzamy analizą potrzeb – podkreśla dyrektor ds. personalno-organizacyjnych, Iwona Kudrewicz. To właśnie dlatego, obejmując dane stanowisko, każdy musi spełniać konkretne warunki i posiadać wymagane na nim kompetencje. – Dbamy również o to, by osoby zajmujące kluczowe stanowiska planowały rozwój swych następców i w ten sposób przygotowywały ich do pełnienia nowych funkcji. Poza tym na bieżąco adaptujemy się do zmian przepisów prawa, jakim trzeba się podporządkować – dodaje Iwona Kudrewicz. Podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności pozwala na co dzień realizować cele i strategię banku.

 

Jak identyfikujemy potrzeby?
– To proste. Potrzeby szkoleniowe naszych pracowników określamy na podstawie okresowej oceny kompetencji, oceny procesu adaptacji zawodowej, oceny i adekwatności wykonywanej pracy. Monitorujemy poziom kwalifikacji, analizujemy profile kompetencyjne, obserwujemy, lecz równie często słuchamy sugestii pracowników – wymienia pani Iwona. Wykorzystując wiele metod badawczych, można precyzyjnie określić zdolności, umiejętności i wiedzę, a przede wszystkim to, czy pracownik sprawdza się, wykonując swoje obowiązki.

 

Jak szkolimy?
Zewnętrzne kursy i szkolenia odbywają się w ramach rocznych planów szkoleniowych z uwzględnieniem przeznaczonych na nie budżetów. W ten sposób pozyskiwana specjalistyczna wiedza jest przekazywana dalej pracownikom wewnątrz banku. Szkolenia wewnętrzne są planowane w cyklach kwartalnych przy uwzględnieniu zgłaszanych nam potrzeb i prowadzone są przez pracowników posiadających w danej dziedzinie największą wiedzę. – Zdarza nam się również organizować szkolenia doraźne, jeśli zachodzi taka potrzeba. GBS Bank korzysta z platformy e-learningowej Moodle, w ramach której pracownicy mogą uczestniczyć w zleconych kursach i zweryfikować swoją wiedzę w testach sprawdzających – potwierdza Iwona Kudrewicz.

 

Jakie szkolenia preferujemy?
– Preferujemy szkolenia skuteczne… takie, które przynoszą wymierne efekty i takie, które zwrócą się w przyszłości np. w postaci poprawy jakości pracy. Często korzystamy ze szkoleń wymagających od pracowników aktywności i zaangażowania – zaznacza Pani dyrektor. Pracownicy najlepiej uczą się na case studies, które – jako przykłady z życia – przemawiają do wyobraźni i własnego doświadczenia. Wybierane są często ćwiczenia praktyczne, podczas których można od razu sprawdzić zdobytą wiedzę w praktyce, omówić i podjąć próbę rozwiązywania konkretnych problemów, postawić się w nietypowej sytuacji…

 

Jakie mamy plany?
W 2019 roku realizowane będą m.in. szkolenia sprzedażowe i doskonalące techniki sprzedaży. – Chcemy, żeby nasi pracownicy jeszcze lepiej orientowali się w potrzebach naszych klientów, potrafili wysłuchać, doradzić i zaproponować stosowne rozwiązania – podsumowuje Iwona Kudrewicz. A wszystko po to, by zwiększać zaufanie i pewność, że pieniądze powierza się w ręce bardzo dobrych znajomych.


Źródło: https://bs.net.pl/bedziemy-doskonalic-procesy-sprzedazy/

Ostatnio dodane
Nagrody i wyróżnienia dla GBSBanku! Za wyniki i za technologie.
04 - 06 - 23
Nagrody
Nagrody i wyróżnienia dla GBSBanku! Za...
Ostatnie dni były w GBSBanku czasem bardzo dobrych wieści. Zostaliśmy docenieni przez niezależnych obserwatorów w kilku niezwykle ważnych dla nas kwestiach, które pozwalają nam coraz lepiej spełniać...
9 czerwca bankujemy online!
02 - 06 - 23
Aktualności
9 czerwca bankujemy online!
Czy wiesz, że 9 czerwca 2023 roku to idealny dzień na to, by skorzystać ze słońca… umówić się na grill ze znajomymi… pokontemplować piękno przyrody podczas letniego rodzinnego spaceru?
Zebranie Przedstawicieli GBSBanku. Podsumowanie roku 2022
01 - 06 - 23
Aktualności
Zebranie Przedstawicieli GBSBanku. Podsumowanie...
Za nami jedno z najważniejszych wydarzeń podsumowujących działalność GBSBanku w roku 2022! W poniedziałek 29 maja w barlineckiej Bukowej Przystani okazało się, czy ubiegły rok był dla nas pomyślny…...
Zmiany w aplikacji mobilnej GBSBank!
31 - 05 - 23
Aktualności
Zmiany w aplikacji mobilnej GBSBank!
Nasza aplikacja się zmienia! Od teraz jest jeszcze bardziej intuicyjna, prosta w obsłudze i wygodna. Po prostu dopracowana do perfekcji w oparciu o analizę Waszych potrzeb oraz oczekiwań. Co się zmieniło?...
Dołącz do nas