Szkoda? Nie szkodzi! Sprawdź, jak ją zlikwidować!
Jeden z najlepszych cytatów w historii literatury brzmi: „Bo wypadek to dziwna rzecz. Nigdy jej nie ma, dopóki się nie wydarzy”… To prawda! Ale z drugiej strony wiemy, że „przezorny zawsze ubezpieczony”… i to na wszelki wypadek – z Interrisk!
Trudno zaprzeczyć, że szkoda przydarzyć się może każdemu… najczęściej w najmniej oczekiwanym momencie. Warto więc zadbać o to, by ewentualne radzenie sobie z nieoczekiwanymi trudnościami było jak najbardziej bezstresowe. Czyli jakie?
Po pierwsze
Jak najprostsze
Klienci Interrisk mają do dyspozycji 4 komfortowe sposoby zgłoszenia szkody do wyboru wg własnych preferencji: online, mailowo, telefonicznie lub pocztą tradycyjną. Przy czym z kanałów internetowych mogą korzystać o każdej porze dnia i nocy.
Po drugie
Szybkie i bezproblemowe
Klienci Interrisk mają do dyspozycji specjalną aplikację do samodzielnej likwidacji szkód. W dobie pandemii, nie muszą spotykać się z rzeczoznawcą, mogą wybrać opcję foto- lub wideooględzin, a jeśli szkoda nie jest skomplikowana, odszkodowanie otrzymają jeszcze tego samego dnia. Mogą skorzystać ponadto z wygodnego modelu likwidacji szkody całkowitej i wypłaty wartości pojazdu.
Po trzecie
Wygodne i sprytne
Bo Interrisk po zgłoszeniu szkody pozwala śledzić trasę dojazdu jednego z ponad 2500 dostępnych holowników, dzięki czemu sytuację mamy pod kontrolą. Zapewnia także 20 000 samochodów zastępczych, których użycza klientom, których auta wymagają naprawy. Natomiast sieć Warsztatów Partnerskich, także w opcji Premium Plus, gwarantuje w 100% bezgotówkową naprawę.